
Zestaw do konwersji roweru na elektryczny, przeznaczony do montażu w przednim kole.
Zestaw ten wyróżnia: 1. Pięć trybów wspomagania siłowego a nie prędkościowego, 2. Wodoodporne złącza, 3. Złącze przy silniku zapewniające bezproblemowe zdjęcie koła, 4. Trzy rodzaje czujników PAS do wyboru, 5. Trzy rodzaje szprych do zaplotu koła, 6. Możliwość zaplotu silnika na obręczy klienta.
W skład zestawu wchodzi:
Bezoporowy silnik elektryczny BLDC z przekładnią planetarną i wolnobiegiem MXUS XF07
 - nominalna moc silnika: 250 W; - zasilanie silnika: 36 V; - waga silnika bez obręczy: ok 3 kg; - silnik wyposażony jest w czujnik prędkości dzięki czemu ograniczona została ilość przewodów; - silnik zapleciony jest na aluminiowej obręczy 36 szprych;
Dostępne rozmiary obręczy są widoczne po prawej stronie
nad przyciskiem "Kupuję produkt"; Atrybuty -> Rozmiar koła
- możliwość montażu tarczy hamulcowej; - długość osi do montażu w widelcu rowera : 100 mm;

- Wodoodporne złącze: ok. 15 cm od silnika znajduje się złącze umożliwiające bezproblemowy demontaż koła;
Silnik zaplatamy na wzmocnionych szprychach 2,3mm w wariantach: - Ocynkowane ( OCYNK. ) - Nierdzewne ( NIER. ) - Nierdzewne Czarne ( CZAR. )

Do silników standardowo stosujemy obręcze firmy RAMERX oraz SAIKO.
Jeżeli chcesz mieć własną obręcz w zestawie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Przewód łączący silnik z kontrolerem
- długość przewodu łączącego silnik ze sterownikiem: ok. 180 cm;
 Kontroler (sterownik) 36V
Nowoczesny kontroler z funkcją wspomagania siłowego a nie prędkościowego. - Wymiary: wysokość: 34mm, szerokość: 55mm, długość: 87mm; - Prąd maksymalny(chwilowy): 14±1A; - Prąd ciągły: 7A - Napięcie odcięcia: 30±0,5V - wodoodporne wtyczki
 Podłączenie kontrolera: Uwaga: Przewody zasilające do akumulatora to: czerwony - dodatni ( + ) czarny - ujemny ( - )

Przewód zbiorczy do panelu sterowania LED lub LCD z wodoodpornymi wtyczkami.
 Dzwignie hamulcowe
 Panel kontrolny (wyświetlacz) KT-LED900C
 Panel kontrolny KT-LED900C posiada: - elektroniczny włącznik/wyłącznik całego układu elektrycznego; - 5 trybów wspomagania silnikiem elektrycznym; - wskaźnik poziomu naładowania akumulatora; - wskaźnik prędkości jazdy.
Czujnik PAS Standard
 Zestaw nakrętek do montażu silnika
- nakrętki 2 x; - podkładki 2 x; - podkładki zabezpieczające przed obróceniem piasty silnika w widełkach 2 x; - gumy zabezpieczające 2 x
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
Za dopatą można zamienić wyświetlacz KT-LED900C na KT-LCD3 lub KT-LCD6 KT-LCD3

KT-LCD6

Czujnik hamowania na linkę lub czujnik do montażu na klamkę.
Standardowych dźwigni hamulcowych które są w zestawie nie da się zamontować w rowerach z hamulcami hydraulicznym lub klamkami hamulca zintegrowanymi z manetkami przerzutek. Dźwignie można zamienić na:
Czujniki na linkę
 lub czujnik na klamkę hydrauliczną.

Za dopłatą można zamienić czujnik PAS Standard na łamany lub jednoczęściowy. Czujnik PAS Łamany Umożliwia założenie czujnika bez konieczności zdejmowania korby.

Czujnik PAS jednoczęściowy

Do zestawu można dokupić manetkę gazu kciukową lub pełną. Manetka kciukowa

UWAGA: Zestaw nie zawiera akumulatora i ładowarki.
Zobacz jak działa silnik przekładniowy z wolnobiegiem
Na filmie z racji odkrytych i nienasmarowanych zębatek, praca silnika jest dość głośna. W silniku zakrytym i nasmarowanym praca jest dużo cichsza.
Ze względu na różną budowę rowerów, montaż zestawu może wymagać modyfikacji lub wymiany elementów roweru. Przed zakupem zapoznaj się z naszym działem porad i w przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą - Kontakt.
|
Nominalna moc silnika | 250W | Napięcie akumulatora | 36V | Przeznaczony do montażu | Przednie koło | Odzysk energii | Nie | Silnik bezoporowy | Tak |
Dostępność: Realizacja wysyłki do 7 dni roboczych
Cena:
1 250,00 zł
Ilość:
Atrybuty:
Rozmiar koła: | | Czujnik PAS: | | Szprychy: | | Manetka: | | Wyświetlacz: | | Hamulce: | |

Przy zakupach w których koszt produktów przekracza 500 zł dostawa na terenie Polski GRATIS
Koszty dostawy
|