Strona główna Usługi Promocje Nowości Kalkulatory Kontakt RSS MaxEV na Facebook

Regulamin sklepu

Składanie zamówień

Zamówienia w sklepie MaxEV można składać przez: koszyk, e-mail i telefonicznie.

1. Zamówienie przez koszyk polega na dodaniu wybranego produktu do koszyka przyciskiem "kupuję produkt", wybraniu formy przesyłki, rodzaju płatności oraz podaniu danych zamawiającego: imię, nazwisko, nazwa firmy*, NIP*, e-mail, ulica, dom, lokal*, kod pocztowy, miejscowość, województwo*, telefon, kraj*.
*dane opcjonalne

2. Zamówienie przez e-mail polega na przesłaniu wiadomości e-mail na adres sklep@maxev.pl, w którego treści znajdzie się:
- Odnośnik do produktu w sklepie www.maxev.pl, lub dokładny jego opis.
- Opisany sposób płatności
- Opisany sposób dostawy
- Dane zamawiającego: imię, nazwisko, ulica, dom, lokal, kod pocztowy, miejscowość, telefon.

Zamówienia przez koszyk i e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są pod nr. tel. 500 095 882 od poniedziałku do piątku w godzinach
    od 9 do 17


UWAGA:
Ze względu na ograniczoną ilość towaru zamówienia przez koszyk przyjmowane są w pierwszej kolejności.
Zamówienia w których nieprawidłowo podano dane, bądź wzbudzają nasze wątpliwości co do ich prawidłowości, nie będą przyjmowane do realizacji.




Koszty dostawy

Kupujący pokrywa koszty dostawy, które są doliczane do każdego zamówienia. Koszt dostawy towaru jest uzależniony od jego wagi, wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia, rodzaju dostawcy oraz kraju do jakiego wysyłany jest towar. Korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej K-EX.

Wybór rodzaju dostawcy jest widoczny w momencie składania zamówienia i wynosi:


Poczta Polska na terenie Polski - koszt zależny od wagi towaru i sposobu płatności:
Koszt przesyłki jest automatycznie kalkulowany w momencie składania zamówienia i wzrasta wraz z ilością i wagą towaru.
- Przelew dowolny na konto sklepu: minimalna kwota 11,00 zł
- Gotówka przy odbiorze: 15,00 zł

Firma kurierska na terenie Polski - koszt zależny od sposobu płatności:
- Przelew dowolny na konto sklepu: 15,00 zł
- Gotówka przy odbiorze: 20,00 zł

Przy przesyłce międzynarodowej, koszt dostawy wyceniany jest indywidualnie w zależności od jego wagi, rodzaju dostawcy oraz kraju do jakiego wysyłany jest towar.

Do kosztów dostawy doliczony jest podatek VAT

Przy zakupach w których wartość całego zamówienia przekracza 500 zł dostawa
na terenie Polski GRATIS








Czas otrzymania przesyłki


Czas otrzymania przesyłki jest to czas realizacji zamówienia plus czas dostawy.

Przy każdym towarze w sklepie podany jest czas realizacji zamówienia, który jest liczony od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do wysłania zamówionych towarów ze sklepu.

Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po dokonaniu płatności za zamówienie lub w momencie złożenia zamówienia, jeżeli wybiorą Państwo sposób płatności Gotówka przy odbiorze.

Dokładamy wszelkich starań, by możliwie jak najwięcej produktów było dostępnych w naszym magazynie, co maksymalnie skraca czas otrzymania przesyłki.

Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

Czas dostawy jest uzależniony od wybranego sposobu wysyłki:

Poczta Polska na terenie Polski

paczka priorytetowa, czas dostawy to zazwyczaj 24-48 godzin.


Firma kurierska na terenie Polski
czas dostawy to zazwyczaj 24 godziny.

Przesyłka międzynarodowa - czas dostawy ustalany jest indywidualnie.

Przy podawaniu czasu realizacji zamówienia i czasu dostawy uwzględnione są tylko dni robocze (poniedziałek - piątek).




Sposoby płatności


Przykładamy dużo uwagi aby ułatwić zakupy Naszym Klientom. Z tego powodu wprowadziliśmy kilka różnych sposobów płatności za złożone zamówienie.

Klienci MaxEV.pl mogą wybrać spośród pięciu form płatności:

 1. Przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto w PKO BP.
Dane do przelewu bankowego


2. Szybki e-przelew za pośrednictwem serwisu payu.pl
3. Karta kredytowa - za pośrednictwem serwisu payu.pl
Bezpieczeństwo transakcji


4. Płatności ratalne za pośrednictwem serwisu eraty.pl Santander Consumer Bank.
Jak kupować na raty?


5. Płatność za pobraniem - przy tej formie płatności należy pamiętać o wyższych kosztach wysyłki.

Jeśli zależy Państwu na czasie, polecamy skorzystać z płatności za pośrednictwem serwisu payu.pl (szybki e-przelew) lub przy odbiorze (za pobraniem). Wtedy zamówienie zostaje od razu przyjęte do realizacji.

Jeżeli posiadacie Państwo konto w BZ WBK - najlepszą formą płatności będzie zwykły przelew internetowy. Pieniądze otrzymamy niemal natychmiast i od razu przyjmiemy zamówienie do realizacji.




Bezpieczeństwo transakcji


Bezpieczeństwo transakcji płatniczych
Transakcje płatnicze w sklepie MaxEV realizowane są za pośrednictwem sprawdzonego serwisu
PayU ( dawniej platnosci.pl )
, który zapewnia bezpieczne dokonywanie płatności za pośrednictwem internetu. Szczegółowe informacje dotyczące stosowanych zabezpieczeń i gwarancji, dostępne są dla Państwa bezpośrednio w serwisie PayU http://www.payu.pl/dla-kupujacych/bezpieczenstwo

Zaufanie Klientów i jakość obsługi

Dążąc do jak najbardziej profesjonalnej obsługi, staramy się, aby każdy z naszych Klientów, uzyskał rzetelną i maksymalnie wyczerpującą odpowiedź na wszystkie zadawane pytania, dotyczące oferowanych lub zakupionych już u nas produktów, jak również sposobów płatności czy wysyłki.

Stawiając na sprawdzonych i solidnych partnerów, dokładamy wszelkich starań, aby zarówno realizacja płatności jak i przesyłka produktów, stały na jak najwyższym poziomie.

Cieszymy się z każdego nowo pozyskanego Klienta, a szczególnym wyrazem uznania dla naszej pracy, jest zaufanie i zadowolenie Klientów, którzy wracają do nas przy okazji kolejnych zakupów.

Każdego dnia staramy się, aby sklep MaxEV zdołał usatysfakcjonować nawet najbardziej wymagających Klientów.




Kupowanie na raty

Staramy się aby zakupy w naszym sklepie były możliwe do zrealizowania dla każdego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że produkty przez nas oferowane, mogą być sporym obciążeniem dla portfela. Z tego powodu nawiązaliśmy współpracę z serwisem eraty.pl ( Santander Consumer Bank ) dzięki któremu w łatwy sposób można nabyć nasze produkty w systemie spłaty ratalnej.

Jak sprawdzić ile będzie kosztował produkt w systemie spłaty ratalnej?
Przy każdym produkcie jest umieszczony przycisk:
Wystarczy wejść na interesujący nas produkt i kliknąć w powyższy przycisk. Otworzy się nowe okno przeglądarki w którym trzeba wypełnić pola: "typ kredytu, liczba rat, wpłata własna" i kliknąć przycisk "dalej". Pokaże nam się całkowita kwota do spłaty i wysokość miesięcznej raty.

Jak kupić produkt w systemie spłaty ratalnej?
Wystarczy że podczas składania zamówienia, zaznaczą Państwo opcję formy płatności: RATY - eRaty Santander Consumer Bank, wypełnią wymagane pola do zamówienia i wyślą zamówienie klikając przycisk "Wyślij zamówienie". Wtedy zostaną Państwo przekierowani na stronę eraty.pl do specjalnie przygotowanego wniosku kredytowego który trzeba wypełnić według podanych w nim instrukcji.

Po wypełnieniu wniosku kredytowego należy oczekiwać na kontakt z konsultantem Santander Consumer Bank.
Więcej informacji o systemie spłaty ratalnej można znaleźć na stronie: https://www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic




Zwroty i reklamacje

Właścicielem Sklepu Internetowego MaxEV jest wpisana do prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Bartosz Nowiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
ROWERY ELEKTRYCZNE Bartosz Nowiński
siedziba: ul. Ogrodowa 16, 29-100 Włoszczowa
NIP: 656-208-42-87
REGON: 260126099

Wszystkie towary będące w ofercie sklepu MaxEV są fabrycznie nowe, objęte rękojmią oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

Sklep MaxEV zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.


Opis procedury reklamacyjnej


Kupujący może składać reklamacje dotyczące zakupionego produktu pod adresem sklep@maxev.pl, lub w formie pisemnej na adres:
ROWERY ELEKTRYCZNE Bartosz Nowiński
29-100 Włoszczowa
ul. Ogrodowa 16

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zakupu przedmiotu stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Zwrot zakupionego towaru czyli prawo konsumenta do odstąpienia od umowy


W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego produktu, Kupujący może odstąpić od umowy ( zwrócić zakupiony towar ) bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwracamy wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć nam oświadczenie, pisząc na adres e-mail: sklep@maxev.pl.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
ROWERY ELEKTRYCZNE Bartosz Nowiński
29-100 Włoszczowa
ul. Ogrodowa 16


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

Do ROWERY ELEKTRYCZNE Bartosz Nowiński
29-100 Włoszczowa
ul. Ogrodowa 16

Ja ................................................................................
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
Numer zamówienia: ...................................................................
Data zawarcia umowy: ...........................................................
Data odbioru: ...........................................................................

Imię i nazwisko: .............................................................................................................
Adres: ..........................................................................................................................
....................................................................................................................................
Data: .......................................................................................

Podpis: ....................................................................................

                      


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Ochrona danych osobowych

1. W ramach realizacji zamówień na towary i usługi przetwarzane są nastepujące dane: Imię, Nazwisko, Adres, Telefon, Email, Adres IP.
2. Dane te są przetważane na czas całkowitej realizacji zamówienia.
3. Aby usunąć dane należy na adres email: sklep@maxev.pl przysłać wiadomość z prośbą o usunięcie danych ( Prawo do bycia zapomnianym ).
Gości online: 0 | Stainless steel spokes | Sklepy Internetowe KQS.store